WSPOMNIENIA DZIECI

Joga to nie tylko ćwiczenia ciała. Dzięki jodze ćwiczymy umysł. Arterapia to leczenie przez sztukę. Na takich zajęciach można wykonywać prace plastyczne. Razem z kolegami z Czech braliśmy udział w takich zajęciach. Pomogło to nam wzajemnie się poznać.

Robert Kubala III B

Jóga i arteterapie se mi líbily. Nejzajímavější pro mě byla návštěva dětského hřiště TROPICKÝ OSTROV. Tam jsme se nejlíp seznámili s kamarády z Polska.

Zbyšek Gabrhel – Stonava

Byłem na obozie w Wiśle. Ten obóz był organizowany przez Unię Europejską. Były tam dzieci ze Stonavy i z Marklowic. Na tym obozie były organizowane różne zajęcia. Mieliśmy zajęcia sportowe, gimnastyczne i plastyczne. Chodziliśmy po górach oraz pojechaliśmy na basen. Najbardziej podobał mi się wyjazd na skocznię narciarską, gdzie spotkaliśmy Adama Małysza.

Mikołaj Wieczorek III B

Bardzo mi się podobało na obozie w Wiśle razem z kolegami i koleżankami z Czech. Na obozie mieliśmy różne gry, zabawy i wycieczki. Byliśmy na basenie w hotelu „Gołębiewski”, na głównym rynku w Wiśle i na wycieczce pieszej w górach. Gdy była ładna pogoda to Pan Marcin prowadził gry i zabawy na boisku. Było też ognisko i pieczenie  kiełbasek. Pani Kasia prowadziła zajęcia relaksacyjne, a Pani Karolina prowadziła zajęcia plastyczne. Pod koniec obozu wszyscy zebrali się obok boiska i każdy z nas dostał dyplom i miśka. Bardzo miło spędziłam te pięć dni.

Agata Styl III B

Byłam na obozie w Wiśle. Było świetnie! Byłam tam na pięć dni z przyjaciółmi ze Stonavy. W pokoju było nas czworo. Najbardziej podobało mi się w hotelu „Gołębiewski” na basenie. Fajna była też dyskoteka.

Wiktoria Nachtigal III B

Na obozie było bardzo fajnie. Dużo zabaw i wycieczek w góry, prawie pięć godzin. Najlepsze było to, kiedy była dyskoteka i karaoke. Wychodziliśmy na dwór i robiliśmy też ognisko, graliśmy w dwa ognie. Byliśmy tam z dziećmi ze Stonavy. Pod wieczór, kiedy szłyśmy spać, pani Basia i pani Karolina przychodziły do nas i nas łaskotały. Robiliśmy też latawce, które później puszczaliśmy. Obiady były bardzo pyszne. Przed wyjazdem, gdy czekaliśmy na autobus, kolega grał na gitarze. Bardzo mi się podobały te krótkie wakacje. Były piękne!

Roksana Sosna III B

Na obozie było super. Byliśmy z dziećmi ze Stonavy. Najbardziej mi się podobało, że mogłam spędzić czas z koleżankami ze Stonavy. Była super wycieczka po górach i na skocznię Adama Małysza. Podobał mi się hotel, w którym spałam. Nazywał się „Uśmiech”. W sobotę było karaoke, a w niedzielę była dyskoteka pożegnalna. Obóz był bardzo fajny!

Klaudia Kamińska III B

Moc jsem se těšil, že pojedu na tábor. Bylo tam hodně kamarádů z naší školy i z Polska. Nejvíc se mi líbila projížďka místním vláčkem a bazén v hotelu Gołębiewski. Velmi mi chutnaly párky, které jsme si opékali na ohni. Chtěl bych ještě jet zase na takový tábor.

Zbyšek Gabrhel – Stonava

Na táboře ve Visle se mi moc líbilo. Poznala jsem nové kamarádky a kamarády z Polska. Nejlepší byla diskotéka s opravdovým DJem. Velmi se mi líbila taky jízda lanovkou na skokanský můstek. Pohled dolů byl děsivý. Na památku jsme dostali plyšového medvídka.

Karolína Michalková - Stonava

We wtorek do naszej szkoły przyjechała grupa dzieci ze Stonavy. Mieliśmy razem dużo ciekawych zajęć i zabaw. Najpierw piekliśmy rogaliki z marmoladą, które sami przygotowaliśmy. Wszystkim bardzo smakowały. Mnie podobały się rozgrywki sportowe, a najbardziej wyścigi z kijami do hokeja. w tym dniu wszyscy fajnie się bawili.

Szymon Musioł III B

Siódmego września w naszej szkole odbyły się warsztaty kulinarne. Brały w nich udział klasy 2 i 3 i uczniowie ze Stonavy. Każda klasa przygotowała inne pyszności. Nasza klasa zrobiła rogaliki. W zrobieniu ciasta i pieczeniu pomagały nam niektóre mamy. Wszyscy bardzo się starali i rogaliki wyszły super! Goście ze Stonavy przygotowali jeżyki z owoców. Wszystko było pyszne! Po degustacji odbyły się zawody sportowe.

Hanna Klimek III B

Siódmego września w naszej szkole odbyły się warsztaty kulinarne. Wszystkie klasy 2 i 3 i dzieci ze Stonavy wzięły w nich udział. Były różne smakowite potrawy. Nasza klasa przygotowała przepyszne rogaliki z marmoladą. Niektóre mamy pomagały nam w pieczeniu rogalików. Wszystkim bardzo smakowało! Po degustacji poszliśmy na salę gimnastyczną, mieliśmy zawody sportowe.

Zuzanna Kozik III B

We wtorek nasza szkoła organizowała spotkanie ze Stonavą na zabawę pod tytułem „Warsztaty kulinarne”. Nasza klasa piekła rogaliki drożdżowe. Było dużo pyszności: szaszłyki na zimno, soki wieloowocowe, sałatki, zwierzęta owocowe. Gdy skosztowaliśmy wszystkich pyszności odbyły się krótkie zajęcia ruchowe. Było bardzo miło, a jak wiadomo wszystko co miłe szybko się kończy.

Patrycja Mędygrał III B

W zeszłym tygodniu przyjechali do naszej szkoły uczniowie z Czech, z miejscowości Stonava. Najpierw były warsztaty kulinarne. Nasza grupa przygotowywała rogaliki drożdżowe z marmoladą. Inne grupy, np. III A przygotowała szaszłyki, II A soki. Klasa II B zajmowała się sałatkami, a uczniowie z Czech przygotowali też swoje sałatki. Później na antresoli była degustacja wszystkich gotowych smakołyków. Ale były pyszności! Na sali gimnastycznej były różne konkurencje sportowe. Zawody prowadził p. Suchecki. Zajęliśmy 3 miejsce. Było super! Najbardziej mi się podobały zawody i degustacja smakołyków!

Piotr Harańczyk III B

Szkoła Podstawowa nr 1 im. Adama Mickiewicza w Marklowicach, Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting